برنامه ریزی مبین نت برای ارائه اینترنت  LTE با سرعت 20 مگ

برنامه ریزی مبین نت برای ارائه اینترنت LTE با سرعت 20 مگ

مدیرکل بازاریابی و فروش شرکت ارتباطات مبین‌نت، گفت: برای سه ماهه اول سال 95 سرویس جدید LTE را راه اندازی می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم اینترنت با سرعت 2

"شایا فرخ یار" در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون ارزیابی حضور این شرکت در نمایشگاه تلکام امسال، گفت: در نمایشگاه تلکام ما با تمرکز بر سرویس سازمانی حضور پیدا کردیم و در واقع سرویس های جدیدی مانند wifi-hotspot مبین نت را معرفی کردیم که در این بازار رقابتی می تواند بسیار جذاب باشد.

وی ادامه داد: در تلکام امسال سرویس های پهنای باند با تخفیف های مناسب در حوزه سازمانی را عرضه کردیم که مورد استقبال قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص مشترکین انبوه نیز از آنجا که مودم های جیبی وایمکس ما سری آخر است با 40 درصد تخفیف ارائه دادیم که با قرعه کشی روزانه، شور و هیجان مختص نمایشگاه ایجاد کردیم.

مدیرکل بازاریابی و فروش شرکت ارتباطات مبین‌نت، در خصوص برنامه آتی این شرکت، گفت: برنامه توسعه مبین نت را آماده کرده و بزودی اجرا می کنیم، که در این راستا سرویس جدید LTE مبین نت ارائه خواهد شد و این سرویس در واقع در راستای برطرف کردن نیازهای جامعه در حوزه اینترنت پرسرعت است.

وی ادامه داد: در حال حاضر اینترنت پرسرعت 8 مگ، 10 مگ و 12 مگ ارائه می دهیم و مبین نت علاوه بر تکنولوژی وایمکس که برای نیازمندی های خاص سازمانی باقی خواهد ماند، بر ارائه تکنولوژی LTE برنامه ریزی کرده است و بر اساس نیازمندی اول جامعه که سرعت و کیفیت پایدار است سرویس جدید را ارائه خواهیم داد.

وی تاکید کرد: امیدواریم برای سه ماهه اول سال 95 سرویس جدید را راه اندازی کنیم و بتوانیم نیازها را برطرف بکنیم و اینترنت با سرعت 20 مگ ارائه دهیم.

انتهای پیام