جهانگردان امید به ایستگاه محک رسیدند

جهانگردان امید به ایستگاه محک رسیدند

به گزارش خبرگزاری مهر، این دو گردشگر که آرزو داشتند با یک ماشین فیات ۵۰۰ که ساخت سال ۱۹۶۵ است به جهانگردی بپردازند، تصمیم گرفتند در مسیر محقق کردن آرز

به گزارش خبرگزاری مهر، این دو گردشگر که آرزو داشتند با یک ماشین فیات ۵۰۰ که ساخت سال ۱۹۶۵ است به جهانگردی بپردازند، تصمیم گرفتند در مسیر محقق کردن آرزویشان پیام امید را به کودکان بیمار جهان برسانند.

آنها در طول مسیر خود از شهر تورين در ايتاليا به مقصد توكيو در ژاپن قصد دارند در ۱۳ بیمارستان از ۱۳ کشور با کودکان بیمار دیدار ‌کنند. این دو جوان، بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان محک را به عنوان مقصد رساندن پیام خود به کودکان بیمار ایران انتخاب کردند.

اين گردشگران جوان قصد دارند پس از بازگشت در شهر تورين ايتاليا نمايشگاهي از نقاشي كودكان بيمار بر پا كنند. کودکان محک به همراه خانواده‌هایشان به استقبال مهمانان ایتالیایی خود رفتند و پیام خود را با نقاشی‌هایشان به کودکان بیمار جهان رساندند و برای همه دوستان کوچکشان آرزوی سلامتی کردند.

محک قدردان تمامی انسان‌هایی است که در سراسر جهان با هر جایگاه و مشغله و علاقه‌ای کودکان بیمار را فراموش نمی‌کنند و می‎کوشند تا با قدمی یا قلمی یا درمی، امید به سلامتی را به آنها هدیه دهند و در مسیر مبارزه با بیماری همراهی شان کنند.

ایمان داریم با وجود همراهان نیکوکارمان تا روزی که جهان برای همیشه با سرطان خداحافظی کند، کودکان مبتلا به سرطان در مسیر درمان تنها نخواهند ماند.