ساختمان های ناایمن در کدام منطقه تهران قرار دارند؟

ساختمان های ناایمن در کدام منطقه تهران قرار دارند؟

به گزارش همشهری آنلاین، ساختمان‌های ناایمن در تهران شناسایی و با اقدامات صورت گرفته شاهد روند کاهشی این ساختمان‌ها هستیم. قدرت الله محمدی با بیان این

به گزارش همشهری آنلاین، ساختمان‌های ناایمن در تهران شناسایی و با اقدامات صورت گرفته شاهد روند کاهشی این ساختمان‌ها هستیم. قدرت الله محمدی با بیان این مطلب تاکید کرد: همچنان ساختمان‌های ناایمن در محدوده بازار قرار دارد که تهدید و خطر بزرگی برای تهران محسوب می‌شوند.

او ادامه داد: «در کنار توسعه ایستگاه‌های آتش نشانی و تجهیزات ایمنی قطعا باید در بخش جنوبی بازار اقدامات جدی در زمینه ایمن سازی ساختمان‌ها پیگیری شود و قرار است رفع مشکلات در بخش جنوبی بازار اجرایی و عملیاتی شود. بازدید کارشناسان فنی از ساختمان‌ها توسط کارشناسان در حال انجام است، به طور حتم مالکان باید طبق چک لیست سازمان آتش نشانی عمل کنند و اقدامات لازم برای ایمن سازی ملک خود را انجام دهند.»

به گفته مدیرعامل سازمان آتش نشانی تعداد ساختمان‌های ناایمن پایتخت طی یکسال و نیم گذشته از ۱۲۹ به ۷۵ ساختمان کاهش یافته است؛ این در حالیست که ۵۰ درصد ساختمان‌های دولتی موجود در شهر تهران تاییدیه آتش‌نشانی را ندارند. محمدی همچنان تاکید کرد که پرونده ساختمان‌های ناایمن در این دوره مدیریت شهری بسته می‌شود.

محمدی افزود: پاساژ ناهید، پاساژ فجر، شرکت ژال در خیابان شریعتی، ساختمان هرمزان در سعادت آباد، مجتمع تجاری بوستان در پونک و برخی پاساژهای بازار بزرگ تهران از جمله گرند هتل، ساختمان‌هایی هستند که هنوز ایمن سازی نشده‌اند.