شیوه تیمداری در بسکتبال گرگان صحیح نیست/ بازیکنانم با شهامت بودند

شیوه تیمداری در بسکتبال گرگان صحیح نیست/ بازیکنانم با شهامت بودند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی هاشمی شامگاه جمعه پس از پیروزی تیم مهرام در زمین تیم شهرداری گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرایط بازی برای ما دشوار بو

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی هاشمی شامگاه جمعه پس از پیروزی تیم مهرام در زمین تیم شهرداری گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرایط بازی برای ما دشوار بود زیرا یکی از بازیکنان خارجی را به علت بیماری در اختیار نداشتیم و از سوی دیگر می دانستم که تماشاگران فشار زیادی روی ما می آورند.

هاشمی افزود: به نظرم بازیکنانی که نیمه دوم در زمین بازی کردند شهامت به خرج دادند، با اینکه تجربه کافی نداشتند اما بازی را به خوبی مدیریت کردند.

وی درباره بازی در گرگان بیان کرد: هرکسی هر طور که می خواهد می تواند تعبیر کند اما من گرگان را دوست دارم زیرا شور و شوق بسیاری در بسکتبال این شهر وجود دارد.

سرمربی تیم مهرام اظهار کرد: به عنوان یک کارشناس معتقدم که شیوه تیمداری در گرگان صحیح نیست. حضور باری به هر جهت و کسب رتبه های انتهایی جدول، ارزشی ندارد و تنها رفع تکلیف است.

به گفته هاشمی، گرگانی ها اگر فقط برای یک تیم و اصولی هزینه کنند با این تماشاگران می توانند قهرمان ایران و حتی آسیا شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال تیم مهرام در زمین شهرداری گرگان با نتیجه ۷۷ بر ۶۲ پیروز شد.