مرحوم عسگراولادی در حق گویی ملاحظه هیچ کسی را نمی کرد

مرحوم عسگراولادی در حق گویی ملاحظه هیچ کسی را نمی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی عصر امروز در یادمان چهارمین سالگرد درگذشت حبیب الله عسگراولادی در سالن همایش های مدرسه رف

به گزارش خبرنگار مهر، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی عصر امروز در یادمان چهارمین سالگرد درگذشت حبیب الله عسگراولادی در سالن همایش های مدرسه رفاه اظهار کرد: مهم ترین ویژگی مرحوم عسگراولادی، تدین وی بود. من به این اعتقاد رسیده بودم که عسگراولادی "من" اش را مانند موم در دستش گرفته بود و هیچ گاه نشنیدم که وی از من مبارزاتی اش برای ما بگوید.

وی افزود: مرحوم عسگراولادی در حق گویی، ملاحظه هیچ بنده ای را نمی کرد چون از کسی توقعی نداشت. مرحوم عسگراولادی با موتلفه و کمیته امداد زندگی می کرد جوری که ما تصور می کردیم وی شب ها هم خواب موتلفه و کمیته امداد را می بیند.

حبیبی تصریح کرد: مرحوم عسگراولادی میراث هایی را در حزب موتلفه گذاشته که انصافا میراث های تاریخی است. ما در حزب موتلفه نظیر مرحوم عسگراولادی را نداشتیم و نداریم و در آینده هم معلوم نیست که داشته باشیم. به دلیل شخصیت بالای عسگراولادی، در بسیاری از معضلات حرف وی برای همه ما فصل الخطاب بود ولو اینکه کسی حرف مخالفی داشت.

وی مرحوم عسگراولادی را پایبند به کار حزبی دانست و گفت: مرحوم عسگراولادی همواره می گفت که ما باید در پی دولت و مجلس حزبی باشیم؛ اعتقاد داشت که در کشور باید چند حزب کامل و مقتدر وجود داشته باشد. البته ما بیش از 250 حزب در کشور داریم اما نام این تحزب نیست. حزب یعنی توانمندی اداره کشور و آمادگی برای فرستادن نمایندگان به مجلس. اگر این مساله انجام شود، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. از نگاه ما و البته مرحوم عسگراولادی، تحزب یکی از راه های تحقق جمهوریت نظام است.