۱۱۸ میلیون دلار برای یک پری دریایی کوچولو

۱۱۸ میلیون دلار برای یک پری دریایی کوچولو

به گزارش همشهری آنلاین، پویانمایی موزیکال فانتزی پری دریایی کوچولو The Little Mermaid در سال ۱۹۸۹ توسط استودیو انیمیشن والت دیزنی تولید و والت دیزنی پ

به گزارش همشهری آنلاین، پویانمایی موزیکال فانتزی پری دریایی کوچولو The Little Mermaid در سال ۱۹۸۹ توسط استودیو انیمیشن والت دیزنی تولید و والت دیزنی پیکچرز منتشر شد و ۳۵ سال بعد، لایو اکشن پری دریایی که عاشق شاهزاده‌ای می‌شود، در نخستین اکران خود، تماشاگران را مجذوب خود کرد.

اکران پری دریایی کوچولو، در مسیر فروش ۱۱۸ میلیون دلاری در تعطیلات چهار روزه قرار دارد که ۹۶ میلیون دلار آن مربوط به سه روز گذشته است. پری دریایی کوچولو بودجه ساخت ۲۵۰ میلیون دلاری دارد و باید به جذب تماشاگران در سراسر جهان ادامه دهد تا بتواند به نتیجه‌ برسد.

این لایو اکشن در سطح بین‌المللی ۶۸.۳ میلیون دلار از ۵۱ سینما به دست آورد.

نکته جالب توجه این که، ۶۸ درصد مخاطبان پری دریایی کوچولو از بین زنان بودند. این در حالی است که ۲۵ درصد خریداران بلیط بین ۲۵ تا ۳۴ سال سن داشتند و کودکان ۲۲ درصد از جمعیت اکران نخست آخر هفته را به خود اختصاص دادند.

علاءالدین، دیو و دلبر و شیر شاه از جمله لایو اکشن‌هایی بودند که پیشتر توسط دیزنی برای مخاطبان عرضه شد و اکنون با پری دریایی کوچولو به دنبال جذب مخاطبان قابل توجهی برای لایو اکشن جدید خود است.

به گفته پل درگارابدیان تحلیلگر ارشد رسانه در Comscore، این، چراغ سبزی به دیزنی است تا به ساخت لایواکشن‌های خود ادامه دهد. با افتتاحیه بزرگ برای پری دریایی کوچولو، همچنان شاهد ساخت لایواکشن‌هایی از این قبیل خواهیم بود.

آخرین خبرها از وضعیت بازیگران تهرانی | انحصار شکسته می‌شود؛ شهرستانی‌ها باید ورود کنند