۲۷ هزار شرکت در لرستان ثبت شد/شرکتهایی که خروجی ندارند

۲۷ هزار شرکت در لرستان ثبت شد/شرکتهایی که خروجی ندارند

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر چهری ظهر پنج شنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به موضوع ثبت شرکتها در استان لرستان اظهار داشت: طی شش ما

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر چهری ظهر پنج شنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به موضوع ثبت شرکتها در استان لرستان اظهار داشت: طی شش ماه نخست امسال بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ شرکت جدید در استان ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع بیش از سه هزار و ۶۲۳ مورد درخواست ثبت شرکت جدید طی امسال در استان داشته ایم عنوان کرد: از این تعداد تنها ۵۰۰ تا ۶۰۰ شرکت توانسته اند مراحل ثبت شرکت را به درستی طی کنند.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک لرستان با انتقاد عدم دقت از سوی متقاضیان ثبت شرکت در تکمیل فرم های مورد نیاز افزود: متاسفانه متقاضیان هنگام مراجعه به سامانه برای تکمیل فرم ها در این زمینه دقت لازم را ندارند و این امر موجب طولانی شدن ثبت شرکت آنها می شود.

چهری با انتقاد از اینکه برخی از این متاقضیان ثبت شرکت حتی توانایی تکمیل چند فرم را ندارند و این در حالیست که می خواهند شرکت راه اندازی کنند افزود: در مجموع بیش از ۲۷ هزار شرکت در استان به ثبت رسیده و این در حالیست که مشخص نیست خروجی آنها چه بوده و چه میزان اشتغال در استان ایجاد کرده اند.

وی با تاکید بر لزوم آموزش متقاضیان ثبت شرکت ها در استان لرستان بیان داشت: ما آمادگی داریم که این متقاضیان را در زمینه ثبت شرکت خود آموزش دهیم.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک لرستان با بیان اینکه نرم ثبت شرکت در لرستان ۱۲ روز است عنوان کرد: اگر متقاضیان نحوه ثبت شرکت خود در سامانه را بدانند زمان ثبت شرکت آنها طولانی نمی شود.