۸۹۰ کیلو تریاک در استان البرز کشف شد/دستگیری دو قاچاقچی

۸۹۰ کیلو تریاک در استان البرز کشف شد/دستگیری دو قاچاقچی

سردار عباسعلی محمدیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بنا بر اطلاعات به‌دست‌آمده مشخص شد دو نفر با قصد جابجایی مقادیر قابل‌توجهی مواد مخدر از شرق

سردار عباسعلی محمدیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بنا بر اطلاعات به‌دست‌آمده مشخص شد دو نفر با قصد جابجایی مقادیر قابل‌توجهی مواد مخدر از شرق کشور به استان البرز را دارند.

وی گفت: پیگیری موضوع بلافاصله در دستور کار مأموران قرار گرفت و سه اکیپ از مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با تشدید کنترل و پایش موقعیت موفق به شناسایی دو دستگاه خودروی پژوی نقره‌ای و نیسان آبی یخچال دار شدند.

سردار محمدیان بیان کرد: با پیگیری و رصد نامحسوس قاچاقچیان محل فعالیت آنان شناسایی و تحت کنترل قرارگرفته و مشخص شد این دو نفر به‌تازگی درصدد جابجایی مقادیر قابل‌توجهی مواد مخدر از قاچاقچیان شرق کشور به استان البرز هستند.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس در یک عملیات غافلگیرانه خودروهای متهمان را در محور گرم‌دره استان البرز متوقف و آنان را دستگیر کردند.

وی با اشاره توقیف دو خودرو در این عملیات گفت: در این زمینه دو متهم دستگیر و به‌منظور تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در بازرسی از خودرو نیسان یخچال دار ۸۹۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در ۸۹ بسته کشف شد.

وی با اشاره به اشراف کامل بر جرم و مناطق جرم خیز استان، تأکید کرد: پلیس تمام توان خود را به‌منظور مقابله با توزیع‌کنندگان مواد مخدر به کار خواهد گرفت.