آمادگی مرزبانی برای ارائه خدمات امنیتی و امدادی به زلزله زدگان

آمادگی مرزبانی برای ارائه خدمات امنیتی و امدادی به زلزله زدگان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار قاسم رضایی با اشاره به زلزله شب گذشته استان کرمانشاه ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان این حادثه، اظهارداشت: مرزبانی نیروی

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار قاسم رضایی با اشاره به زلزله شب گذشته استان کرمانشاه ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان این حادثه، اظهارداشت: مرزبانی نیروی انتظامی آماده ارائه هرگونه خدمات امنیتی و امدادی به آسیب دیدگان زلزله اخیر در شهر های مرزی است.

وی افزود: در خصوص مدیریت بحران، بررسی راهکارهای کاهش آسیب پذیری و تسریع در امدادرسانی، دستورات لازم به واحدهای تابعه ابلاغ شد.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به تشدید ضریب امنیتی در نوار مرزی استان کرمانشاه، گفت: همچنین تیم های تخصصی به منظور بررسی میدانی از وضعیت مناطق آسیب دیده با استفاده از گروهان های پشتیبانی رزمی در امدادرسانی، توزیع آب معدنی ، مواد غذایی، دارویی و چادر های امدادی برای کمک به حادثه دیدگان، اعزام شدند.

سردار رضایی افزود: مرزبانان علاوه بر ایجاد امنیت در مرزها، همگام با سایر دستگاه های امنیتی و خدمت رسان با اعزام نیروهای تخصصی و تجهیزات به یاری زلزله زدگان شتافتند و تا آخرین لحظه در کنار آنها خواهند بود و ازهیچ گونه کمکی دریغ نمی ورزند .