اختلاف بر سر ملک 6 کشته و زخمی در کوهرنگ برجا گذاشت

اختلاف بر سر ملک 6 کشته و زخمی در کوهرنگ برجا گذاشت

به گزارش همشهری آنلاین، عدم تمکین به قانونی و مراجعه نکردن به مراجع ذی صلاح قانونی و قضایی موجب می‌شود برخی افراد تابع احساسات شوند وفردی عمل کنند که

به گزارش همشهری آنلاین، عدم تمکین به قانونی و مراجعه نکردن به مراجع ذی صلاح قانونی و قضایی موجب می‌شود برخی افراد تابع احساسات شوند وفردی عمل کنند که این رفتار همیشه فجایعی بزرگ را با خود به همراه داشته‌است.

بارها شاهد وقوع تصمیم‌گیری‌های فردی یا گروهی نادرست و احساسی در برخی نقاط استان بوده‌ایم که فرد یا افراد به دلیل داشتن اختلاف بر سر مسائلی چون املاک و اموال دست به رفتاری خشونت‌آمیز و غیر قابل جبران زده‌اند که جز خسران و تباه شدن زندگی افراد نتیجه‌ای دربر نداشته‌است.

آخرین مورد اینگونه ‌رفتارهای ناشایست، نزاعی دسته‌جمعی است که در منطقه بیرگان از توابع کوهرنگ در استان چهارمحال بختیاری روی‌داده ‌است که ۳ کشته و ۳ زخمی در پی داشته‌ است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری امروز ۲۸ اردیبهشت دلیل وقوع این درگیری خونین در منطقه بیرگان از توابع شهرستان کوهرنگ را اختلاف بر سر مسائل ملکی اعلام کرد و گفت: در این نزاع افراد با سلاح گرم کشته و زخمی‌شده‌اند.

منوچهر امان‌اللهی ادامه داد: در پی اعلام این خبر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، کارآگاهان پلیس آگاهی استان به همراه ماموران انتظامی شهرستان کوهرنگ به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: طبق هماهنگی با دستگاه قضایی در حال حاضر یک نفر از عوامل نزاع دستگیر شده است و تلاش برای دستگیری دیگر عوامل نزاع ادامه دارد.