استقبال خریداران از عرضه متانول و سوخت کوره سبک پتروشیمی تبریز در بورس انرژی

استقبال خریداران از عرضه متانول و سوخت کوره سبک پتروشیمی تبریز در بورس انرژی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از بورس انرژی، روز دوشنبه همچنین بازار برق بورس انرژی ایران شاهد معامله 4,270 قرارداد معادل 86 هزار مگاوات ساعت به ارزش
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از بورس انرژی، روز دوشنبه همچنین بازار برق بورس انرژی ایران شاهد معامله 4,270 قرارداد معادل 86 هزار مگاوات ساعت به ارزش 30 میلیارد و 947 میلیون ریال بود.

در آغاز جلسه معاملاتی امروز، نمادهای بار پیک، کم باری، میان باری و بارپایه روزانه 28/07/95 گشایش یافته و در پایان نمادهای بار پیک، کم باری، میان باری و بارپایه روزانه 02/07/95 و 03/07/95 متوقف شدند.

طی جلسه معاملاتی یاد شده در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران نیز کالاهای متانول پتروشیمی شیراز، متانول پتروشیمی فن آوران، برش سنگین و سوخت کوره سبک پتروشیمی تبریز و حلال 410 پالایش نفت آبادان در رینگ داخلی و حلال 402 پالایش نفت تبریز و سوخت هوایی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از انبار نفت اراک به مقاصد اراک، ارمنستان و افغانستان در رینگ بین الملل بورس انرژی ایران مورد عرضه قرار گرفتند که کل معاملات صورت گرفته در این عرضه ها و عرضه های مازاد معادل 3,312 تن به ارزشی بیش از 25 میلیارد و 727 میلیون ریال بود.

از نکات حائز اهمیت روز جاری می توان به استقبال خریداران از عرضه متانول پتروشیمی شیراز و فن آوران و سوخت کوره سبک پتروشیمی تبریز در رینگ داخلی و معامله کامل این کالاها اشاره نمود.

در مجموع ارزش کل معاملات روز دوشنبه بورس انرژی ایران قریب به 100 میلیارد و 580 میلیون ریال بالغ شد.

در جلسه معاملاتی آتی (چهارشنبه 31 شهریور ماه 95)، علاوه بر معاملات مستمر در بازار قراردادهای سلف موازی استاندارد برق و قراردادهای با سررسید یکسال و بیشتر در بازار مشتقه، کالاهای پنتان پلاس پتروشیمی پارس و میعانات گازی پالایش گاز ایلام در رینگ داخلی و نفتای سنگین پالایش نفت لاوان در رینگ بین الملل بورس انرژی ایران عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/ب

http://fna.ir/A9VRWS