اشتباهات فاحش داوری موجب شکست تیم ما برابر ملوان انزلی شد

اشتباهات فاحش داوری موجب شکست تیم ما برابر ملوان انزلی شد

ارومیه - ایرنا - مربی تیم فوتبال نونهالان 90 ارومیه گفت: قضاوت بسیار ضعیفی را شاهد بودیم و به جرات می توان اعلام کرد که اشتباهات فاحش داوری موجبات شکس

"محسن عباسی" روز پنجشنبه پس از شکست 2 بر 1 تیمش برابر ملوان بندر انزلی در هفته دهم رقابتهای لیگ برتر نونهالان کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نیمه نخست با وجود برتری نسبی نتوانستیم از موقعیت های به دست آمده استفاده کنیم و در اواسط نیمه دوم، گل باد آورده وارد دروازه ما شد.
وی اظهار کرد: در نیمه دوم بازیکنانم تلاش خوبی داشتند به طوری که در دقیقه 54 بازی به گل رسیدیم و این امر باعث افزایش انگیزه و روحیه بیشتری در بین بازیکنان شد.
عباسی گفت: متاسفانه داور این دیدار یک گل 100 درصد ما را که به قسمت داخلی تیرک افقی دروازه برخورد کرده بود ، مردود اعلام کرد.
وی ادامه داد: در ادامه خطای عمد دروازه بان ملوان در منطقه جریمه که بر روی یکی از بازیکنان ما صورت گرفت با اشتباه فاحش داوری گرفته نشد و در حالی که توپ قبل از برخورد دو بازیکن در حال ورود به دروازه حریف بود، داور به اشتباه خطای مهاجم ما را اعلام کرد.
عباسی گفت: تیم ملوان بندر انزلی قدمت زیادی در فوتبال ایران دارد و یکی از باشگاه های مطرح کشور است و به جرات می توان گفت بازیکنانم در این دیدار تجربیات بسیار ارزشمندی کسب کردند.
وی ادامه داد: برای کسب نتایج قابل قبول و داشتن انگیزه در لیگ برتر کشور نیازمند حمایت های مادی و معنوی مسئولان استان هستیم ولی مسئولان ورزشی و هیات های فوتبال استان و ارومیه حضور بسیار کم رنگی در مسابقات ما دارند در حالی که رقابتهای لیگ برتر نونهالان، پایه و اساس فوتبال کشور است و باید بیشتر از این مورد توجه قرار گیرد.
عباسی اضافه کرد: از مسئولان هیات فوتبال استان و ارومیه می خواهم بدون سنگ اندازی اجازه دهند کادر فنی و مسئولان باشگاه نود ارومیه به رسالت اصلی خود که همان تیم داری و حضوری ثابت در لیگ برتر است، ادامه دهد.
وی گفت: فوتبال استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه بیش از 50 سال قدمت دارد ولی متاسفانه سوء مدیریت و بر روی کار بودن برخی مدیران و متخصصان ناکارآمد در راس هیات فوتبال استان موجب تنزل و پس روی شدید در این رشته پرطرفدار شده و فوتبال استان را راکد نگه داشته است.
عباسی برگزاری فستیوال فوتبال نونهالان انتخابی تیم های ملی را در این فصل از سال بسیار بی معنی عنوان کرد و افزود: این فستیوال در نیم فصل مسابقات لیگ برتر هیچ معنی و مفهومی ندارد چرا که بازیکنان نخبه و مستعد باید ماهها قبل از این از بطن این فوتبالیست ها انتخاب، تربیت و آماده شده و در اختیار کادر فنی قرار می گرفتند.
وی گفت: متاسفانه مسئولان هیات فوتبال به جای دلسوزی برای پیشرفت فوتبال استان بیشتر به فکر درآمدزایی و تجارت شخصی خود هستند و تا این تفکرات مسموم و مخرب از هیات فوتبال پاک نشود، استان آذربایجان غربی دارای فوتبالی پویا و با نشاط نخواهد بود.
تیم فوتبال 90 ارومیه در هفته دهم از رقابتهای لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور امروز پنجشنبه در مقابل تیم ملوان بندر انزلی تن به شکست داد.
در این دیدار که زمین چمن تختی ارومیه برگزار شد، "مهدی هاشم نژاد" و "خشایار جمالی" در دقایق 29 و 32 برای ملوان و "کیان سعیدی" دقیقه 54 برای نود ارومیه گلزنی کردند.
تیم 90 ارومیه در گروه چهارم لیگ برتر فوتبال لیگ برتر نونهالان ایران با تیم های شهرداری همدان، ذوب آهن اردبیل، شهرداری اردبیل، شهرداری تبریز، شهرداری رشت، کادوس آستارا، ملوان بندر انزلی هم گروه است.
این رقابتها با حضور 32 تیم در چهار گروه هشت تیمی برگزار می شود و دور برگشت آن 15 روز دیگر آغاز می شود.
7126/8136