برخی بازیکنان تیم کم کاری می کردند/ عذرخواهی از شهروندان گرگانی

برخی بازیکنان تیم کم کاری می کردند/ عذرخواهی از شهروندان گرگانی

سمیه کبیری در گفتگو با خبرنگار مهر پس از استعفای خود از سرمربی گری تیم فوتبال وحدت ایثار گرگان اظهار کرد: پس از شکست ۹ بر صفر امروز تیم مقابل شهرداری

سمیه کبیری در گفتگو با خبرنگار مهر پس از استعفای خود از سرمربی گری تیم فوتبال وحدت ایثار گرگان اظهار کرد: پس از شکست ۹ بر صفر امروز تیم مقابل شهرداری بم، به طور کتبی از سمت خود استعفا دادم.

کبیری درباره علت استعفای خود بیان کرد: بیشتر بازیکنان از جان و دل برای تیم مایه می گذارند اما برخی از بازیکنان در زمین کم کاری می کنند.

وی افزود: مثل اینکه برخی بازیکنان دوست ندارند من به عنوان سرمربی بالای سر تیم باشم و در زمین فقط راه می روند.

وی تصریح کرد: من با باشگاه و هیئت فوتبال هیچ مشکلی ندارم و تنها علت استعفایم کم کاری برخی بازیکنان است و اینکه احساس کردم این بازیکنان به دنبال مربی دیگری هستند.

 سرمربی مستعفی تیم فوتبال بانوان وحدت ایثار گرگان گفت: حد برخی بازیکنان خیلی بالا است و من شاید نتوانم از نظر فنی و تاکتیکی آنها را راضی کنم اما عده ای نمی خواهند که با من کار کنند.

کبیری افزود: من فکر نمی کنم که از نظر علم فوتبالی تنها مقصر نتایج رقم خورده باشم زیرا سال های زیادی مربیگری می کنم و حتی عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر را کسب کرده ایم.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را به کار گرفته ام اظهار کرد: با استعفای خود می خواهم باشگاه و شهر گرگان را از تداوم کسب نتایج ضعیف متضرر نکنم.

وی خاطرنشان کرد: بیش از این نمی خواهم اجازه دهم که بی تفاوتی و بی تجربگی برخی بازیکنان به شهرم آسیب برساند و استعفا را بهترین تصمیم می دانم.

عذرخواهی از علاقمندان به فوتبال بانوان در گرگان

سرمربی مستعفی تیم فوتبال بانوان وحدت ایثار گرگان درباره شرایط بازی با تیم شهرداری بم گفت: ما با تنها ۱۲ بازیکن به بم رفته بودیم و بازیکن ذخیره کافی برای تعویض روی نیمکت نداشتیم.

سمیه کبیری خاطرنشان کرد: ساعت ۹ چهارشنبه شب با مینی بوس از گرگان به سمت کرمان حرکت کردیم و نیمه شب پنجشنبه (دیشب) به بم رسیدیم و ساعت ۱۰ امروز (جمعه) به میدان رفتیم. ضمن اینکه سه بازیکن اصلی تیم مصدوم بودند و همراه تیم نیامدند.

کبیری بیان کرد: هرچند هدف باشگاه بقا در رقابت های این فصل بود اما این نتایج برای من مناسب و قابل قبول نیست.

وی در پایان ضمن تشکر از عیسی اتراچالی و بهناز نقوی سرپرست و نایب رئیس هیئت فوتبال گلستان از تمامی شهروندان و علاقمندان به فوتبال بانوان در شهر گرگان بابت کسب نتایج ضعیف عذرخواهی کرد.