تاور کرین پونک حادثه ساز شد/مصدومیت جوان ایرانی در ارتفاع ۴۰متری

تاور کرین پونک حادثه ساز شد/مصدومیت جوان ایرانی در ارتفاع ۴۰متری

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: حادثه تاور کرین در ساعت ۱۱:۴۸ دقیقه، به اطلاع سامانه ۱۲۵ رسید؛ این حادثه شامل گرفتار شدن یک کارگر در ارتفاع ۴۰

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: حادثه تاور کرین در ساعت ۱۱:۴۸ دقیقه، به اطلاع سامانه ۱۲۵ رسید؛ این حادثه شامل گرفتار شدن یک کارگر در ارتفاع ۴۰ متری در میدان پونک بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: بلافاصله دو ایستگاه به همراه دو دستگاه نردبان هیدرولیکی و بالابر به محل اعزام شدند.

وی گفت: محل حادثه پروژه کارگاهی بود که در آن جا یک جرثقیل به ارتفاع ۴۰ متر وجود داشت و یکی از کارگران بر روی آن مشغول عملیات بود که یکباره یکی از قطعات بسیار سنگین این جرثقیل به روی او می افتد و او را گرفتار می کند.

ملکی افزود: آتش نشان ها خود را به ارتفاع رساندند و جوان ۲۶ساله ایرانی را مشاهده کردند که در ارتفاع ۴۰متری زنده بود اما از چند نقطه دچار مصدومیت شدیدی شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: با تلاش آتش نشانان، این جوان به پایین منتقل شد و عملیات ساعت ۱۳:۲۰ دقیقه به پایان رسید و محل تحویل عوامل شهرداری شد.

ملکی در خاتمه با ارائه هشداری گفت: آن ها که با تاورکرین کار می کنند باید حتما تجربه و تخصص لازم را داشته باشند و بدانند باید در ارتفاع حتما خود را به نقطه ای متصل کنند که حادثه ای برای آن ها رخ ندهد.