راه گل زدن را فراموش کردیم/شایسته شکست نبودیم

راه گل زدن را فراموش کردیم/شایسته شکست نبودیم

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مهاجری شامگاه امروز جمعه پس از شکست تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: به تیم فولاد خوزستان و سر

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مهاجری شامگاه امروز جمعه پس از شکست تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: به تیم فولاد خوزستان و سرمربی این تیم بابت کسب اولین پیروزی تبریک می گویم و امیدوارم آنها در ادامه راه خود موفق باشند و نتایج خوبی کسب کنند.

وی افزود: واقعیت این است که ما در این بازی شایسته کسب حداقل یک امتیاز را داشتیم ولی بازیکنان ما روی ضربات نهایی دقت لازم را از خود نشان دادند و در نهایت ما بازنده این بازی شدیم.

مهاجری تصریح کرد: در این بازی روی یک خطای ساده یک ضربه پنالتی به حریف تقدیم کردیم. این پنالتی تنها اشتباه ما در طول بازی بود ولی با همین اشتباه بازی را واگذار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد افزود: با وجود اینکه در ادامه بازی دست به چند تغییر در روند و ترکیب تیم خود زدیم ولی نتوانستیم عقب ماندگی خود را جبران کنیم. به عبارتی ما امروز به طور کلی راه گل زدن به حریف را فراموش کردیم با وجود اینکه نیمه دوم بازی یک طرفه به سود ما شده بود.

مهاجری بیان کرد: ما نباید به این سادگی امتیاز از دست بدهیم چرا که این امتیازات در ادامه لیگ برای ما مشکل ساز می شوند و در هفته هایی انتهایی لیگ برتر باعث حسرت خوردن ما می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته ششم لیگ برتر باشگاه های کشور، شامگاه امروز جمعه تیم های فولاد خوزستان و پدیده مشهد در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را تیم فولاد با نتیجه یک بر صفر به سود خود پایان داد. گل این بازی ساسان انصاری در دقیقه ۲۸ از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد.