محرابی و مرادخانی از شرکت در بوکس قهرمانی کشور معاف شدند

محرابی و مرادخانی از شرکت در بوکس قهرمانی کشور معاف شدند

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای بوکس قهرمانی کشور در حالی از ۱۴ مهر به میزبانی استان آدربایجان غربی آغاز می شود که حضور همه بوکسورها برای شرک

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای بوکس قهرمانی کشور در حالی از ۱۴ مهر به میزبانی استان آدربایجان غربی آغاز می شود که حضور همه بوکسورها برای شرکت در این رقابتها الزامی است. در سایت فدراسون بوکس نیز آورده شده: "قرار است تمامی بوکسورهای مدعی کشور در این رقابت ها به روی رینگ بروند."

اما علی دانشمند فر دبیر و سخنگوی فدراسیون بوکس در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص گفت: همه بوکسورهای کشور باید در این مسابقات شرکت کنند.البته در کمیته فنی تصمیم گرفته شد که سجاد محرابی و رضا مرادخانی دو مدال آور رقابت های قهرمانی آسیا از شرکت در این مسابقات معاف شوند.

وی در پاسخ به این سوال که با وجود بازگشت وینکوف چه کسی به عنوان سرمربی تیم ملی دیدارهای قهرمانی کشور را شاهد خواهد بود گفت: وینکوف بدون شک برای مشاهده این دیداها به ایران برمی گردد. او برای ملاقات خانواده اش به اوکریان رفته و از وی خواسته ایم حتما در رقابتهای قهرمانی کشور در کنار بوکسورها باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای قهرمانی بوکس آسیا با سه مدال برنز برای بوکسورهای ایرانی همراه بود که البته آزمایش دوپینگ پیش از اعزام یکی از بوکسورهای مدال آور مثبت اعلام شد و به احتمال فراوان مدال برنز وی پس گرفته خواهد شد. دو بوکسور دیگر مدال آور هم بدون شرکت در قهرمانی کشور به تیم ملی دعوت خواهند شد.