هماهنگی خانواده با مدرسه تاثیر زیادی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد

هماهنگی خانواده با مدرسه تاثیر زیادی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد

بیجار - ایرنا - فرماندار شهرستان بیجار گفت: کاهش ناهنجاری های اجتماعی و آسیب های موجود در میان قشر دانش آموز به هماهنگی و همکاری خوب والدین با اولیای

به گزارش ایرنا، بیژن زندیه شامگاه چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش بیجار با اشاره به نقش پدافند غیرعامل در ایجاد امنیت در جامعه گفت: همایش کارگروه اجتماعی در بخش های مختلف دانش آموزی، خانواده، دانشجویی و مسائل تربیتی می تواند ظرفیت های لازم را برای کارآیی بیشتر فراهم نماید.
زندیه گفت: در اکثر جوامع زندگی انسان ها در بخش های مختلف دچار تغییرات زیادی شده است که بازتاب آن ها در زندگی فردی و اجتماعی کاملا احساس می گردد.
وی گفت: نقش خانواده در سالم سازی فضای مدرسه، اجتماع و سلامت روحی و روانی دانش آموزان غیرقابل انکار است و همایش کارگروه اجتماعی می تواند به غنای بیشتر خانواده ها و آشنایی آنان با آسیب های مختلف دانش آموزان کمک کند.
زندیه به معلمان، مربیان و اولیای دانش آموزان توصیه کرد از تاثیر بسزای دین و مذهب با توجه به فطرت الهی انسان غافل نشوند و در برنامه ریزی های خویش به تاثیر ماندگار مبانی دینی در فعالیت های تربیتی توجه و دقت لازم را داشته باشند.
فرماندار شهرستان بیجار، دوستان، معلمان و هم کلاسی ها را از عوامل تاثیرگذار در تربیت دانش آموزان عنوان کرد و گفت: نباید از تاثیر تعارض بین گروه دوستان و همکلاسی ها غافل شد و این بحث های مهم را می توان در همایش کارگروه اجتماعی مطرح و جواب آنها را از کارشناسان دریافت کرد.
زندیه به برگزاری همایش الی بیت المقدس در روزهای آینده با شرکت فعال فرهنگیان اشاره کرد و امنیت امروز را حاصل ایثار شهیدان گرانقدر و رزمندگان اسلام که اکنون در جبهه های مختلف حضور دارند دانست و شرکت همه جوانان را در این رزمایش را ضروری خواند.ک/2
7350/533