پیام تسلیت حزب ندای ایرانیان در پی زمین لرزه در غرب کشور

پیام تسلیت حزب ندای ایرانیان در پی زمین لرزه در غرب کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، حزب ندای ایرانیان با صدور اطلاعیه ای، جان باختن تعدادی از هموطنانمان در حادثه زمین لرزه در غرب کشور را تسلیت گفت. در این پی

به گزارش خبرگزاری مهر، حزب ندای ایرانیان با صدور اطلاعیه ای، جان باختن تعدادی از هموطنانمان در حادثه زمین لرزه در غرب کشور را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

شب گذشته باز هم دست طبیعت باعث از دست دادن تعدادی از هموطنان مان شد. زلزله دهشتناک غرب کشور، مردم مناطق کردنشین ایران را بار دیگر عزادار نمود. در این روز حساس که ساعات طلایی امداد و نجات محسوب می شود ضرورت دارد تمامی مسئولان و دست اندرکاران امداد و نجات اعم از دولتی، ارتش، سپاه و بسیج با فوریت و با تمام توان به یاری آسیب دیدگان و در زیر آوار ماندگان و مصدومان بشتابند و از همه توان خویش برای امدادرسانی و کمک به مصدومان و مصیبت دیدگان استفاده کنند و به جبران خسارات وارد شده بپردازند.

اعضای حزب ندای ایرانیان به واسطه وظیفه انسانی و اجتماعی خود، با تمام قوا در کنار ارگان های رسمی و امدادرسان کشور در خدمت آسیب دیدگان این فاجعه غمبار بوده و آمادگی دارند در امدادرسانی به وظیفه اجتماعی خود عمل نمایند. همچنین اعضای حزب در دفتر مرکزی و سایر شعب می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به دفتر مرکزی حزب ارسال نمایند تا با همکاری شعبه کرمانشاه حزب و سایر ارگان های ذیربط به دست حادثه دیدگان این زلزله برسد. همچنین باتوجه به نیاز آسیب دیدگان و اعلام ارگان های مسئول از عموم شهروندان دعوت می شود با حضور در مراکز اهدای خون به یاری آسیب دیدگان بشتابند.

در پایان حزب ندای ایرانیان این حادثه تاسف بار را به تمامی ایرانیان عزیز، علی الخصوص مردم شریف کرمانشاه، کردستان و ایلام تسلیت عرض می نماید و برای بازماندگان صبری جمیل از درگاه خداوند رحمان و رحیم مسئلت می نماید.

حزب ندای ایرانیان»