چالش‌های اکوسیستم استارتاپی انرژی بررسی می شود

چالش‌های اکوسیستم استارتاپی انرژی بررسی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پنل تخصصی «چالش‌های اکوسیستم استارتاپی انرژی کشور» توسط متخصصان این حوزه با حمایت س

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پنل تخصصی «چالش‌های اکوسیستم استارتاپی انرژی کشور» توسط متخصصان این حوزه با حمایت ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی در حاشیه نخستین همایش بین المللی دانشگاه سبز در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.

از آنجا که شکل گیری یک اکوسیستم قوی در حوزه انرژی نیازمند شکل گیری و فعالیت بخش های مختلف شامل تامین مالی، فرهنگ، دولت، منابع انسانی، بازار و فناوری است بنابراین اگر هر یک از این موارد شکل نگیرد یا اجزا با یکدیگر درست تعامل نکنند اکوسیستم به خوبی نمی تواند کار کند.

در این راستا این نشست به بررسی وضعیت فعلی اکوسیستم، شاخص ها و روش های موفق شکل دهی آن با حضور متخصصان این حوزه می پردازد.

شفاف سازی در حوزه شکل گیری کسب و کارهای نوپا در حوزه انرژی و شاخص های تاثیرگذار در آن همچنین شناخت فرصت های کشور در این حوزه از جمله موارد مد نظر در این نشست است تا شرکت کنندگان به دیدی روشن در این مسئله دست یابند و شاهد توسعه بیشتر استارتاپ های حوزه انرژی در کشور باشیم.