کردستانی: رقابت متفاوتی را با رواندا تجربه کردیم

کردستانی: رقابت متفاوتی را با رواندا تجربه کردیم

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، عشرت کردستانی پس از کسب نخستین مسابقه خود در بازی های پارالمپیک اظهار داشت: رواندا قهرمان آفریقا است و به دلیل رق
به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، عشرت کردستانی پس از کسب نخستین مسابقه خود در بازی های پارالمپیک اظهار داشت: رواندا قهرمان آفریقا است و به دلیل رقابت متفاوت شان برای ما رقابت سختی بود.
وی افزود: در این مسابقه در دریافت خوب کار کردیم و آنها هم سرویس های خوبی را به ثبت رساندند.

ملی پوش والیبال نشسته کشورمان به از دست دادن یک فرصت برای صعود از مرحله گروهی خاطرنشان کرد: در بازی های پارالمپیک فرصت پیروزی را برابر آمریکا از دست دادیم اما یک فرصت دیگر داریم و برای ارائه بازی خوب برابر چین تمرکز کرده ایم.

کردستانی درباره مسابقه تیم ملی کشورمان برابر چین گفت: تیم چین را آنالیز کرده ایم این تیم اگرچه قهرمان جهان و پارالمپیک است, اما چون تیم آسیایی است بیشترین رقابت را با این تیم داشته ایم و با شیوه مسابقه شان آشنا هستیم. امیدوارم بهترین مسابقه تاریخ والیبال نشسته بانوان را داشته باشیم چون بچه ها قابلیت و استعداد فوق العاده ای دارند.

وی در پایان یادآور شد: برزیل سه سال در کمپ اردویی بوده است اما تیم ما برای نخستین بار در بازی های پارالمپیک شرکت می کند و اگر شرایطی شبیه تیم های دیگر داشته باشد می تواند پا به پای تیم های دیگر پیش برود.

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/Q9CWIA