کلاس اولی‌ها میهمان شهردار پایتخت

کلاس اولی‌ها میهمان شهردار پایتخت

۳۰ دانش‌آموز کلاس اولی مهمان محمدباقر قالیباف بودند تا چگونگی مدیریت بر تهران را از نزدیک مشاهده کنند. ...

کلاس اولی‌ها میهمان شهردار پایتخت شهردار > دیدار - ۳۰ دانش‌آموز کلاس اولی مهمان محمدباقر قالیباف بودند تا چگونگی مدیریت بر تهران را از نزدیک مشاهده کنند.

دانش‌آموزان مدرسه دخترانه راه زينب از منطقه 17 با حضور در دفتر شهردار تهران با اهداي شاخه گل به قاليباف ضمن تقدير از تلاش‌هاي وي، از نزديك با فعاليت‌هاي مديريت شهري آشنا شدند. محمدباقر قاليباف هم ضمن اهداي هدايايي به آنها با زبان ساده كارهاي شهرداري را براي آينده‌سازان پايتخت تشريح كرد. در اين ديدار عاري از هرگونه تشريفات، بچه‌ها از شهردار خواستند تا به‌رغم وظيفه قانوني‌اش اما براي كمك به تنفس آنها فكري براي آلودگي هواي تهران كند.

كلاس اولي‌ها همچنين از فعاليت‌هايي كه در راستاي تفكيك زباله در مدرسه‌شان انجام مي‌دهند، براي شهردار تهران گفتند كه مورد تشويق محمدباقر قاليباف قرار گرفتند. شهردار تهران از بالاترين طبقه ساختمان شهرداري، پايتخت را به مهمانان كوچك دفترش نشان داد و آنها هم محدوده خانه و مدرسه‌شان را به قاليباف نشان دادند. در پايان اين ديدار دوساعته كلاس‌اولي‌ها به اتاق بيسيم مركز رفتند و پيام «ما آسمان آبي و زمين پاك را دوست داريم» را ارسال كردند و مناطق 22گانه هم پيام تأييديه دريافت را ارسال كردند.