یک امتیاز ارزشمند در اهواز گرفتیم

یک امتیاز ارزشمند در اهواز گرفتیم

به گزارش خبرنگار مهر، حمید استیلی شامگاه پنج شنبه پس از تساوی خارج از خانه تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: بازی خوبی

به گزارش خبرنگار مهر، حمید استیلی شامگاه پنج شنبه پس از تساوی خارج از خانه تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: بازی خوبی بود زیرا هر دو تیم برای کسب پیروزی به میدان آمده بودند.

وی افزود: در این بازی با وجود اینکه در خارج از خانه بازی می کردیم ولی هیچ موقعیت خطرناکی در اختیار تیم حریف قرار ندادیم به همین دلیل اعتقاد دارم یک امتیاز ارزشمند در این بازی نصیب ما شد.

استیلی بیان کرد: بازی بعدی ما با تیم سپاهان اصفهان است که به نظر می رسد باید یکی از سخت ترین ما در لیگ برتر باشد زیرا سپاهان همیشه حریف مقتدری برای سایر تیم ها بوده و به خصوص در این فصل که با اقتدار ظاهر شده است.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی تصریح کرد: از همین امشب به فکر بازی با سپاهان خواهیم بود تا بتوانیم از این حریف قدرتمند امتیاز بگیریم و به روند رو به رشد خود در لیگ برتر باشگاه های کشور ادامه دهیم.

استیلی بیان کرد: بعد از سپاهان هم فقط چهار روز وقت داریم تا به مصاف پرسپولیس تهران برویم و این فشردگی کار ما را برای ارائه توانایی هایمان سخت کرده است.

وی بیان کرد: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و فرقی نمی کند در صدر جدول باشد یا در انتهای جدول. این تیم همیشه شخصیت پیروزی را داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته هشتم لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم های استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.