رمانی درباره دوقلوهای به هم چسبیده منتشر شد

رمانی درباره دوقلوهای به هم چسبیده منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «ما یک نفر» نوشته سارا کروسان با ترجمه کیوان عبیدی آشتیانی از سوی انتشارات پیدایش برای نوجوانان منتشر شده است. داستان ای

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «ما یک نفر» نوشته سارا کروسان با ترجمه کیوان عبیدی آشتیانی از سوی انتشارات پیدایش برای نوجوانان منتشر شده است.

داستان این رمان درباره‌ گریس و تی‌پی دو خواهر دوقلوی به هم چسبیده که ناگهان باید وارد جامعه شوند؛ جامعه‌ای که پر است از نگاه‌های خیره‌ تمسخرآمیز و سوال‌های بی‌رحمانه و گاه قضاوت‌های سنگدلانه. اما پیش از همه چیز، این دو خواهر انسانند و خواهان زندگی‌ای معمولی همچون زندگی دیگران و به دنبال پیدا کردن دوستانی حقیقی هستند.

در بخشی از این رمان می‌خوانیم: «مامان ما را با ماشین به بیمارستانِ تخصصیِ کودکان در رد آیلند می‌برد تا معاینه‌های فصلی‌مان را انجام دهیم و مطمئن شویم اعضای بدنمان به اشتباه برنامه‌ریزی نکرده‌اند. و امروز دکتر دریک مثل دفعه‌های قبل کار آموزهایش را با چشم‌های از حدقه درآمده دور خودش جمع کرده و از ما می‌پرسد ناراحت نمی‌شویم شاگردهایش شاهد معایناتمان باشند؟ ناراحت می‌شویم! البته که ناراحت می‌شویم! اما چطور می‌توانیم با دکرت دریک با آن روپوش سفید و گوشیِ معاینه‌ی قلبش مخالفت کنیم؟ بنابراین شانه‌هایمان را بالا می‌اندازیم و اجازه می‌دهیم کارآموزهای دکتر با دهان‌های به‌هم فشرده و نگاه‌های شگفت‌زده خودشان را آنقدر جلو بکشند که پاهای همدیگر را لگد کنند و تماشایمان کنند.»

انتشارات پیدایش، کتاب «ما یک نفر» را در قالب ۵۰۰ صفحه با شمارگان هزار نسخه و قیمت ۳۰۰ هزار ریال منتشر کرده است.