علم الهدی:‌ اگر افراد در مرحله دوم انتخابات شرکت نکنند کار ناقصی انجام داده‌اند

علم الهدی:‌ اگر افراد در مرحله دوم انتخابات شرکت نکنند کار ناقصی انجام داده‌اند

به گزارش همشهری آنلاین، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی امروز ۲۱ اردیبهشت با حضور در مسجد امام حسین(ع) رای خود را در صندوق انداخت و در گفت‌وگو با خبرنگاران

به گزارش همشهری آنلاین، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی امروز ۲۱ اردیبهشت با حضور در مسجد امام حسین(ع) رای خود را در صندوق انداخت و در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مرحله دوم تکمیل انتخابات است و اگر افراد در مرحله دوم شرکت نکنند کار ناقصی انجام داده‌اند.

وی بیان کرد: از مشهد ۵ نماینده در مجلس داریم که ۴ نفر از آنها انتخاب شده‌اند و نفر پنجم مانده است، پس باید شرکت کنیم تا انتخابات تکمیل شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: امیدواریم برادران و خواهران همگی در این مرحله شرکت کنند. سرنوشت کشور و هر خانواده به انتخابات ارتباط دارد، زیرا مجلس برای سرنوشت جامعه و کشور تصمیم می‌گیرد و هیچ انسانی نمی‌تواند در کشور زندگی کند، ولی سرنوشت خود را جدا از جامعه ببیند.

علم‌الهدی گفت: سرنوشت مردم در این حرکت اجتماعی رقم می‌خورد و اگر در انتخابات شرکت کردند، سرنوشت خود را طبق مصلحت خویش رقم می‌زند و اگر فردی شرکت نکند، دیگران برای سرنوشت او تصمیم می‌گیرند.

وی تاکید کرد: غیر از اینکه شرکت در انتخابات تکلیف شرعی است، عقل هم اقتضا می‌کند تا افراد با هر فکر و ایده‌ای در انتخابات شرکت کنند و به سرنوشت خود مسلط شوند.