مقام معظم رهبری از عملکرد نیروی دریایی ارتش رضایت دارد

مقام معظم رهبری از عملکرد نیروی دریایی ارتش رضایت دارد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار حبیب الله سیّاری ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان جدید منطقه یکم امامت نداجا و فرمانده قرارگاه مقدم جنوب

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار حبیب الله سیّاری ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان جدید منطقه یکم امامت نداجا و فرمانده قرارگاه مقدم جنوب بیان داشت: کشور اسلامی ما با وحدت مثال زدنی بین شیعه و سنی به این حد بالای آرامش و امنیت دست یافته است و امیدواریم با بصیرت هر چه بیشتر مردم و مسئولان این وحدت بین مذاهب اسلامی هر روز بیشتر شود.

امیر دریادار سیّاری در ادامه به ۷ آذر روز نیروی دریایی و دیدار با مقام معظم رهبری(مدظله) اشاره کرد و افزود: در این دیدار رهبر انقلاب تأکید فرمودند که باید قدر این روز را بدانیم چرا که روز افتخار و حماسه آفرینی است.

وی گفت: افتخار همه ما در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران این است که عملکرد ما باعث رضایت فرمانده ی معظم کل قوا است.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حماسه آفرینی های نیروی دریایی در دفاع مقدس افزود: از مقاومت ۳۴ روزه تکاوران نیروی دریایی در روزهای آغازین جنگ در خرمشهر تا عملیات مروارید و ضربه ی سهمگین به نیروی دریایی ارتش بعث عراق و پس از آن سیادت کامل دریایی در خلیج فارس و اسکورت کشتی های تجاری در زمان پر التهاب جنگ، همه و همه نشانه ی ولایی بودن، تخصص و کارآمدی نیروی دریایی ارتش است.

امیر دریادار سیاری ضمن قدردانی از زحمات امیر دریادار اشکان در مدت فرماندهی قرارگاه مقدم ناوگان جنوب گفت: ایشان بیش از ۳۷ سال در منطقه ی جنوب خدمت کردند که ما به همت ایشان درود می فرستیم و از خانواده ی محترمشان تشکر می کنیم، امیر اشکان شخصی صادق، پیگیر، ولایی و شهادت طلب بودند و هستند و یکی از افتخارات ما این است که در زمان مسئولیت ایشان در سمت فرماندهی قرارگاه مقدم ناوگان جنوب، رهبر انقلاب ۲ بار در منطقه حضور پیدا کردند.

وی همچنین با تشکر از تلاشهای امیر دریاداردوم آزاد در هنگام فرماندهی منطقه یکم امامت افزود: امیر آزاد ۲۶ سال در منطقه جنوب خدمت کرده اند، منطقه ای که بیشترین تجهیزات، بیشترین تعدد نیرو و منازل سازمانی و به تبع آن بیشترین فشار در منطقه یکم است، هرچه من از زحمات ایشان و صبر خانواده محترمشان بگویم کم است، از ایشان متشکرم.

در پایان از زحمات امیر دریادار اشکان قدردانی و امیر دریادار تاشک به عنوان فرمانده ی جدید قرارگاه مقدم ناوگان جنوب معرفی شد، همچنین در این مراسم ناخدایکم ستاد محمدی به عنوان فرمانده منطقه یکم امامت نداجا معرفی و از خدمات امیر دریادار دوم آزاد قدردانی شد.